rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 10 november 2009

Vem vill vinna en övernattning???????????

Av Mita - 10 november 2009 20:32

Jag fick en gåva från Amelia, en hotellövernattning där du endast betalar för frukost och middagspaketet.

Och jag kommer inte att nyttja detta, så är det någon därute som är sugen på en miniweekend med mannen, vänninan, älskaren/älskarinnan så skriv en rad om "livets goda"!, det blir kanske du som vinner Flört

Platserna där hotellen ligger i som man kan välja mellan är:

Dalarna, Halland , Härjedalen, Norrbotten, Skåne, Södermanland, Uppland, Värmland, Västmanland och Östegötland, det är allt mellan Grand Artic Hotel till Vadstenas Kloster


Kom igen nu!!!!!!jag drar vinnare på fredag kväll!!!!!!!!!

 
 
MissC

MissC

10 november 2009 22:15

Jag är såklart med!!

Jag och sambon har inte haft en dag/kväll för bara oss sedan William kom för över 5år sedan.
Så en smak på livets goda är något vi skulle behöva.

Kram

http://misscsus.blogspot.com

 
MissC

MissC

10 november 2009 22:16

Hahaha..
Nu ser jag... Den första kom med *förvirrad*
Så du behöver ju inte godkänna mer än en ;)

Kram igen!!

http://misscsus.blogspot.com

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

10 november 2009 22:29

Roligt att du fixa en tävling.
Hoppas du får många som är med jag ska skriva om det på min blogg:)

Stora kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
ylle

ylle

11 november 2009 05:57

Låt gärna bli att anmäla ert intresse, så blir dragningen given! he he

http://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

 
Synne

Synne

11 november 2009 09:00

Ja du Mita en liten mini resa efter allt som varit detta året hade kanske varit pricken över i. En som jag självklart skulle få följa med är ju B som du säkert förstår.För utan han hade jag inte klarat av dessa veckor jag haft med operation och återhämtning.Så lite mys pys skulle inte sitta fel.Kram S

http://synnovesolbacken.blogspot.com

 
Marianne

Marianne

11 november 2009 18:18

Det bästa av livets goda är att ha möjlighet att ge bort en gåva till någon som väl behöver den. Så för min del vore livets goda att Rosie och Harry vann en miniweekend. Det skulle de verkligen ha glädje av efter allt elände som drabbat dem under sista tiden.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Linda

Linda

12 november 2009 00:25

En hotellövernattning med min älskade vän skulle vara det perfekta för oss.
Hon har i alla år stått vid min sida och stöttat mig genom allt ont som skett mig, fått mig att skratta och se de ljusa stunderna som finns, hon har fått mig att tycka om livet! Hela hennes familj är igentligen värda en sådan gåva men det är henne jag står som mest i tacksamhetsskuld..
För mig innebär det en välbehövlig vila innan flytten bär av och innan ångesten kommer inför jul.
Där kan hon och jag tillsammans få och ge varandra krafter!

Kramen

http://minaprivatatankar.bloggplatsen.se

 
Malou

Malou

12 november 2009 07:43

Kul med tävling!!!

En mini weekend med mannen låter helt underbart =)
Livets goda för mig e bla att iblnad få vara bara "malou" inte mamma inte hundägare osv.
Få sova en hel natt och kanse tom lite sovmorogn, med en liten Jason i huset så e man jua lltid uppe innan tuppen.
Att få sita ner och avnjuta frukost, middag i lugn och ro.
Att få ta ett bad eller en lång varm dusch....



Hoppas du mår bätttre
kram Malou

http://hacker.bloggagratis.se

 
Ingen bild

monica

13 november 2009 09:19

Först många kryapåhälsningar till er alla
sen lägger jag in mitt intresse för den weekend
det är inte till mig för jag får väl vara barnvakt till de två hulliganerna utan jag tänker ge till till min dotter och hennes man visserligen är hon en slarver ibland men kan ändå behöva något extra

 
Yvonne K

Yvonne K

13 november 2009 11:27

Oj jag höll ju nästan på att glömma din tävling. Men jag vill väldigt gärna vara med.

Livets goda är att få tid att göra något åt sig själv eller tillsammans med någon man tycker om. Allt ifrån att bara vara ute och promenera eller att resa till något härligt ställe.
Det gör jag gärna tillsammans med min man!

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
Vivi

Vivi

13 november 2009 15:23

Jag kan ju inte motstå att vara med faktiskt :)

Jag gör en sammanfattning på vad livets goda är för mig!
Livets goda är:

Att sitta framför en varm brasa med en katt i knät, en älskling brevid, en bra skiva i stereon, en chokladbit i munnen och en god drink i handen! :)

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards