rocotopeppers

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Mita - 8 november 2009 17:47

Idag har det verkligen varit slappardagen nr 1, ryggläge på soffan i morgonrocken nästan hela dagen, tittat på filmer och matprogram samt hittat två härliga matbloggar.

Inspirationen av matlagning flödar så ikväll blir det pizza hos Robertos Glad 


Alla ljusen är tända för dig älskade pappa, jag saknar dig så!


Av Mita - 8 november 2009 08:33

Fick en Award av Rosie & Harry tack så mycket.

Ska berätta 10 saker om mig själv och sedan skicka den vidare till 3 personer


Jag skickar den vidare till:

Malou

Nell

Ylle


 I,  jag har en dröm

II,  jag älskar blodmat och torkat renkött

III, jag gillar dokusåpor (fast inte Färjan och Ullared *lol*)

IV, jag gillar inte spindlar och närgågna fjärilar

V,  jag är en riktig humörsmänniska, inget småfniss och snyft här inte

VI, jag är en god lyssnare

VII, jag är en dålig minglare

VIII, jag njuter av massage

IX, jag var 23 år när jag såg gråsuggor för första gången

X, jag vill aldrig dö

Av Mita - 8 november 2009 07:11

Jag fick en gåva från Amelia, en hotellövernattning där du endast betalar för frukost och middagspaketet.

Och jag kommer inte att nyttja detta, så är det någon därute som är sugen på en miniweekend med mannen, vänninan, älskaren/älskarinnan så skriv en rad om "livets goda"!, det blir kanske du som vinner Flört

Platserna där hotellen ligger i som man kan välja mellan är:

Dalarna, Halland , Härjedalen, Norrbotten, Skåne, Södermanland, Uppland, Värmland, Västmanland och Östegötland, det är allt mellan Grand Artic Hotel till Vadstenas Kloster


Kom igen nu!!!!!!

Av Mita - 8 november 2009 06:59

Lite blandade bilder från semstertrippen.......

   

Här bygger vi hus utan livlina

 

Inte min cykel

Internet cafét 

 

Exakt så ser det ut..........

 

Hör ni böneutroparen?

  

Varför städa upp när man kan lägga det på hög på stranden?

   

Här sprutades det DDT varje eftermiddag så att myggen skulle hållas borta, det är utanför vår uteplats....mysfaktorn steg!

 

Något att utforska, slängt mitt på trottoaren.. 

     

Lobbybaren

  

Mannen röker shisha och sonen dricker jordgubbsdrink=)

  

Vid poolbaren 

  

Jag och kissen solar

  

På stranden

  




Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards