rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 4 november 2009

Hemma igen

Av Mita - 4 november 2009 06:20

Efter åtta fantastiska dagar i Hurughada, vi bodde på Shedwan Golden Beach i "gamla" delen. Jag har solat, prutat, badat, snorklat,  ÄTIT MASSOR AV HÄRLIG MAT, varit på lokala marknader, prutat, retat mig på tyskar, klappat katter, prutat, druckit Sakkara och lokal whiskey, prövat Internet =), besökt massor av toaletter, prutat, lyssnat på bönen, rökt vattenpipa, shoppat loss på apoteket utan att pruta, lyssnat på Egyptisk musik, sett havet och dess vackra fiskar, besökt musikaffärer,-där mannen prutat, åkt taxi med livet som insats, sett eldshower, smygfotat en kamel,  prutat, slitit skosulor, och mått vansinnigt gott........vi har haft det kaonobra utan några sjukdomar eller andra tråkigheter...

Bilden är tagen första kvällen när vi kom ner..

  

 
 
Synne

Synne

4 november 2009 06:54

Välkomna hem igen.Kan tänka mig att du är brun som bara den nu. Du hade nog stannat ett tag till om du fick kan jag tänka mig.Här hemma rullar det på.Jag är opererad nu.Jobbigt att komma tillbaka,jag vill ju att det ska gå fort.Men icke sa nicke.Det ger mig bara mer smärta när jag stressar på.Ha en bra dag.Kram

http://synnovesolbacken.blogspot.com

 
Yvonne

Yvonne

4 november 2009 07:06

Hej! Välkommen hem!
Haha! Ja, pruta ska man göra! =D
Va härligt ni måste ha haft det! Varmt och skönt!
Hoppas att vi får se lite fler bilder sen! =)

Vilken otroligt snygg toppbild!
Ärligt, den helt klart finaste toppbilden jag sett på bloggagratis hittills!

Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Malou

Malou

4 november 2009 07:34

Välkommen hem!!! skönt att ha dig hemma igen har haft Mita abstinenes!!!! =)

http://hacker.bloggagratis.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

4 november 2009 09:20

Det låter som ni har haft en helt underbara dagar.
Och vad vacker bilden är ju bara så fin.
Och nu kommer ni hem till hösten igen, men ni får ha minerna kvar efter resan:)

Ha en bra dag, kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Micke

Micke

4 november 2009 13:21

WOW !!! x 10

Helt underbar bild... Gissar att du fotat och nött ut linsen i kameran efter denna resa :) Ser fram emot bilderna... Välkommen hem igen

http://tomten.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Skånepågen

4 november 2009 16:34

Välkommen till Svedala. Landet där vintern står för dörren.
Ser jättefint ut på bilden. Kan tänka mig att fler kommer ?

 
Ingen bild

Mita

4 november 2009 17:31

Vi har verkligen haft det skön, det kommer mer bilder, får portionera ut dem i små portioner så vi får njuta länge

 
Ulla

Ulla

4 november 2009 17:42

Hej och VÄLKOMMEN HEM MITA.:) LÄSER OCH FÖRSTÅR ATT DU MÅSTE HAFT EN KANONSEMESTER OCH FÖDELSEDAGSRESA.
Håller med övriga att bilden är jättefin.Ser fram emot flera bilder.
Kramizar Ulla

http://ladyinblue.bloggplatsen.se

 
Kicki

Kicki

4 november 2009 18:35

Välkommen hem!!...nu måste du lägga upp massor med foton för en flygrädd jäkel så jag kan få liiite utomlandskänsla!!*L*
Kanonfint foto!!! Ha det bäst!!

http://gammtackan.blogg.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

4 november 2009 20:31

Ååååååååååååååååååååååååååååhhhhhh!!!!!!

http://gladakatarina.bloggplatsen.se

 
stina

stina

4 november 2009 21:04

Välkommen till Sverige, här är det novembergrått.

http://enkelstina.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

5 november 2009 11:55

Jätte fin bild :) ! Va härligt ni har haft :) ! Har kineserna bott på pensionat kanske ;) ?! Kramis!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Ingen bild

AB/Annika B

5 november 2009 14:02

jisses vad underbara bilder, kan kanske drömma sig bort från ett snöigt sverige ett tag, tackar för detat))
Och om man så vore i ett annat varmt land kanske man slipper frysa så mycket.Ha en bra vinter och

 
Ingen bild

malte o snokas me matte

6 november 2009 18:14

gu va härligt det såg ut! lät mkt bättre än leråkrarna skåne!
hoppas att ni får en trevlig kväll i svedala.
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards