rocotopeppers

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Mita - 17 september 2009 19:23

Nyss hemkommen från svampskogen och ca fyra liter med mig hem i en bajspåse, jag och kåtbocken var ute i en timma och njöt av det härliga höstvädret.

Jag hade hoppats på att han kunde hitta en mossbeklädd sten som luktade löptik så att hans lustar kunde släppas lös i full energi.....

    

Av Mita - 17 september 2009 06:56

Han har fått ett nytt namn: Terroristen lipsillen Cha-Gall, klingar väl fint, jag tycker synd om honom samtidigt som jag kan få ett vansinnesutbrott på lipsillen, han har en ton som skär genom ben och märg samt detta juckande på allt som går att jucka på, finns det ingen uppblåsbar hund som han kan få sätta på? Det sak jag verkligen söka efter.

Kattstackaren vågar knappt inte vara inne pga våldtäktshunden, men vi får bita ihop ett par dagar till.

För er som inte har en hund eller varit i kontakt med en kåtstinn hane har kanske svårt att förstå irritationen, men jag lovar den är befogad.............

ch  

Av Mita - 17 september 2009 06:18

Om någon av er har tänkt på att börja prenumerara på Storytel så vill jag utfärda en liten varning, vad ni än gör börja INTE med att lyssna på Katharina Elverlöf för det går nämligen inte att lyssna på någon annan sedan, hon har en sådan fantastisk berättarröst att alla andra låter som entoniga robotar, jag har ju bränt av 12 böcker i sommar där hon är uppläsaren och igår så började jag på tre olika böcker med olika uppläsare och kunde inte för min värld fastna för någon.

Idag ska jag ut och köra lite så det blir ett nytt försök, Familjegraven av Katarina Manzetti med Stefan Sauk som uppäsare, det är en fortsättning på Grabbeb i graven bredvid.....


Annars slår jag ett stort slag för denna fantastiska affärside med storytel

www.storytel.se

Av Mita - 17 september 2009 06:10

Godmorgon, imorse så kastade jag om mina rutiner lite och jag märkte genast hur mycket mer tid jag får (vid datorn),  att göra mina måsten först för att sedan sväva ut i zyberrymden istället för tvärtom.

Men jag sitter ioch för sig i morgonrock med en handduk runt huvudet, har inte ätit frulle eller fixat dagens kläder.


Ska fixa lite, återkommer snart.............

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards