rocotopeppers

Alla inlägg under augusti 2009

Av Mita - 17 augusti 2009 06:05

Godmorgon, hemkommen efter en rask promenad med kineserna, endast i shorts och linne såsom alla andra tidiga mornar de senaste veckorna.

Men fy vad kallt det var, blåsten var lika morgonpigg som mig och solen är påväg att stiga upp över horizonten. Det blir ännu en vacker dag!


Nu blir det en varm dusch och sedan bilfärd över bron till arbetet!!


Av Mita - 16 augusti 2009 20:08

Berberistagg i foten och rosentaggar i händerna, varför lär jag mig aldrig.

Nejdå, jag ska rensa och klippa ner allt taggigt enbart i bikini och barfota.

Har annars haft en strålande eftermiddag ute i trädgården med sekatören i högsta hugg och Isprinsessan i lurarna.

Nu ska vi för tredje dagen i rad avnjuta en kokt kronärtskocka med smör och salt samt ett glas vin..........kan det bli bättre!

Av Mita - 16 augusti 2009 13:38

Jaha, då var denna semester över för i år och framför oss har vi en härlig höst.

Det är väl inte så att jag jublar att åka in till Kalmar imorgon och börja jobba men vad fan så är livet.

Jag har ju vant kineserna nu med långa morgonpromenader så det är väl bara att masa sig upp halv sex istället.

Av Mita - 15 augusti 2009 14:41

Hemma igen efter en trevlig träff, de andra håller på till sent ikväll men då jag har en kinespojke som beteer sig som ett as så orkade jag endast i fyra timmar.

Det var mycket trevligt och vi körde först en promenad så att hundarna fick coola ner sig lite, sedan släppte vi lös alla i en stor rasthagen, trodde att det skulle bli gruff men otroligt nog så gick det väldigt bra med 26 hundar ihop.


Av Mita - 15 augusti 2009 09:53

Nu ska vi ner till Eriksöre på kinesträff, det bli ett trettiotal kineser.


Av Mita - 15 augusti 2009 09:44

rinner sakta ner på min kind då jag upptäcker att en av svanbebisarna inte längre är kvar hos sin familj, vad kan ha hänt den lilla söta grå dunbollen?

Av Mita - 14 augusti 2009 09:33

Idag blir det socialträning med Kineserna i Kalmar, samt att vi ska fixa pass åt mig och Oskar.

Vädret utanför är strålande, härligt!!! ännu en skön sommardag=)


Av Mita - 14 augusti 2009 09:13

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards