rocotopeppers

Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Mita - 21 augusti 2009 12:43

Jag har fått virus i min dator via msn, nu vet jag att det skickas ut till hela min MSN lista.

ÖPPNA INTE NÅGOT!!!!!

Det blir inget bloggande i helgan så jag får önska er alla en trevlig helg med eller utan virus!

Av Mita - 21 augusti 2009 06:40

Igår morse så åkte ju Oskar iväg med fritidsgården till Göteborg på morgonen och skulle inte komma hem förrän klockan 04.00

Själv gick jag och lade mig vid 23-tiden för att sedan oavbrutet vakna varje timme och titta på klockan, när klockan är fyra så ligger jag och väntar på att få höra något, kvart över fyra, ännu inte något, tänker då att det tar ju en stund att gå från bussen (typ två minuter) så han kommer nog snart.

När klockan är kvart i fem ligger min puls på gränsen till dubbelslag och jag tassar då upp för att ringa och fråga var bussen håller hus, tankarna går till bussolyckor med barn.

Jag tar med mig mobilen och tassar in til Oskars rum för att inte väcka Mannen, och där ligger ju älsklingen och sover så sött.....

Hur jag har missat att han kommit hem och att kineserna inte har skällt är för mig ett stort frågetecken, snacka om att oroa sig i onödan IGEN!

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards