rocotopeppers

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Mita - 7 augusti 2009 21:42

I kväll har jag badat Cha-Gall, rakat bort lite hår som inte är på rätt plats, klippt klor, torkat rökt rådjur (som muta), packat hundbur, stol parasoll, och väska med utställningskläder, ( ja men ni hör ju själv UTSTÄLLNINGSKLÄDER, löjligt)  och diverse prylar och tagit mig en ordentlig funderare på vad jag egentligen håller på med, att utsätta kineserna för detta är ju inte riktigt klokt, och även mig själv.

Kör ner till Ronneby imogon bitti för att ställa ut Cha-Gall, det är med blandade känslor, nervös men samtidigt vill jag ju visa upp detta vackra kille.

Av Mita - 7 augusti 2009 09:33

Ännu dags för en heldag på stranden och en ny bok i luren, denna gång Mossvikenfruar av Emma Hamberg, jag hoppas på roande lyssning!!


Glöm inte solkrämen...........

Av Mita - 7 augusti 2009 08:52

Träffade svanfamiljen igen på morgonens promenad, kom lite för nära om man tittar på mamma eller pappa svan som går sist, vem är det egentligen som tar täten i svanfamiljen?

Jag tror att mamma svan går först och pappa svan ska se till att alla är med och går sist.

En vacker hasp vid Dämmet

En vacker blomma som jag helst INTE har i trädgården

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards