rocotopeppers

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Mita - 6 augusti 2009 21:43

Var tvungen att gå och kolla vad det är för temp ute 26,5 grader NU!!!!!!!!

Klockan 21.43.....rena medelhavsvärmen..........

Av Mita - 6 augusti 2009 21:33

Det är så varmt att jag fortfarande sitter i bikinin på mig, kunde jag så skulle nog skinnet åka av.......

Neee jag har inte duschat ännu efter dagens bad, det tar jag innan sänggående så att svalkan gör mest nytta.

Men jag bara älskar dessa varma och fuktiga sommarkvällar på Ön

Av Mita - 6 augusti 2009 19:16

Sitter ensam på verandan och tar mig ett glas vitt och njuter, på spisen håller kantarellerna på att vätskas ur, och ska snart bli en god kantarelltoast till mig, njuter av kvällsvärmen och tittar på hur allt frodas som bäst nu.

Vinrankan når ända upp till taket på huset

Olivträdet är full med små oliver, vet inte om de kommer att mogna eller är ätbara

Chilin växer så det knakar

Så här ska man ha det när man har det som sämst =)

Av Mita - 6 augusti 2009 18:03

SOL, SOL , SOL, så underbart, har legat på stranden i sex hela timmar och badat i massor, ljuvligt, detta behöver jag för att ladda batterierna, och imorgon ska det bli lika fint....Yippie!!

Av Mita - 6 augusti 2009 09:28

Här kommer en bild på skorna samt klänningstyget som jag ska ha på Malous bröllop..

Av Mita - 6 augusti 2009 09:24

För alla kommentarer om gårdagens händelse, ni är guld värda.....i sådana situationer är det lätt att känna att jag gjort fel, och jag lovar sonen kommer inte att göra om det.

Nu åker sonen och mannen till Stockholm i dagarna tre för att hälsa på Oskars storebror Fabian.

Själv kastar jag mig på cyckeln och rullar ner till stranden i detta bedårande väder, lyssnar just nu på en fantastiskt rolig bok som heter Potensgivarna, en bok att rekomendera...


Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards