rocotopeppers

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Mita - 21 juni 2009 14:02

Åhhh vilket fantstiskt väder vi har idag, nu känns det verkligen som sommaren är här, ligger ute och solar men blir lite rastlös så jag har plockat in ett fång med brännäslor som jag kokat upp i vatten och som sedan får svalna.

Det är helt ljuvligt att avsluta hårtvätten med en skopa nässelvatten, håret blir mjukt och doftar mums......det är även bra för hårbotten.

Förvara nässelvattnet i en flaska i kylskåpet.

Av Mita - 21 juni 2009 13:31

Jag har blivit utmanad av Susanne

Vad heter du i mellannamn: Ingeborg

Har du några syskon: En storasyster

Vart går drömresan: Indien och Nordnorge

Vart går mardrömsresan:  Himlen

Favoritmat: Indiskt i alla former

Mat du absolut inte äter: laxpudding och köttfärslimpa

Favoritämnet i skolan var: Biologi

Tråkigaste ämnet i skolan var:   Fysik

Vilken hushållssyssla är den tråkigaste: putsa fönster, hatar verkligen det!!!

Skostorlek: 36

Nämn 1 skådespelare du gillar:  Uma Thurman

En film alla borde se: Amores Perros

Drömyrket är:  djurskötare

Ett yrke jag aldrig skulle kunna ha:  Kassabiträde

Detta irriterar mig: Anonyma skitsnackare

Detta gör mig glad: Oskar, Mannen och kineserna

Vilken är din favorit bland Astrid Lindgrens karaktärer:  herr Nilsson

 Favoritmotto: ingen har någonsin rest en staty av en kritiker

Jag i min tur utmanar: Ammis och Ann-Louise

Av Mita - 21 juni 2009 06:13

Söndag, tidig morgon och strålande väder.

Vad ska denna dag bjuda på??


Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards