rocotopeppers

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Mita - 12 juni 2009 22:22


Yippie, det ska bli sol på Öland =)

Av Mita - 12 juni 2009 21:09

Ensam hemma, mannen jobbar och sonen är ute och jag hade inget att göra samt skit på tv:n.

Så nu har jag rensat duschavloppet och handfatsavloppet, det är ju inte så supertrevligt men halvkul ändå.

Det krävs tydligen inte mycket för att roa mig, så är det någon som behöver min hjälp, säg till så dyker jag upp med gummihandskarna i högsta hugg.



Av Mita - 12 juni 2009 17:40

långt ner i frysboxen låg påsen som jag letat efter med märgben och älgkött, så snat blir det en kulinarisk middag med kokt kött, märgben potatis och härlig buljong att dricka till, det har stått och kokat nu i över tre timmar.

Inte direkt sommarmat men det är ju heller inte direkt sommarväder.



Av Mita - 12 juni 2009 06:53

Gårdagens massage var helt underbar, Ala är bara bäst på Thaimassage, att ligga still på en tjock madrass och bara njuta i 90 minuter är ju inte helt fel.

Besöker ni Öland så ska ni besöka denna superduktiga massör, och det är verkligen prisvärt 250:- pix för 90 minuter.

Hon masserar dig från topp till tå med undantag för en kroppsdel.


Idag kan jag verkligen inte skryta med sol, det fullkommligt vräker ner från skyn, kanoners för naturen!!!!

Av Mita - 12 juni 2009 06:22

Sitter och läser morgonens webb tidning och tappar nästan hakan,

I nästa vecka öppnar Stripklubben Café absolut nöje i Skogsby.

I lilla Skogsby!!!??


Strippkungen från Karlshamn säger
- Mina stripklubbar kommer bli lika vanliga som Mc Donalds. Det kommer finnas en Mc Dragans i varje stad, säger ägaren.


Ja herrejävlar säger jag bara...........................varför i Skogsby, varför inte lite mera turisttäta Borgholm.


Här händer det grejer, hoppas bara att det drar ännu mer turister till Ön, eller inte!


Undra om det blir en manlig eller kvinnlig stripplubb.................hmmmmm













Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards