rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 22 maj 2009

Bind mig, älska mig

Av Mita - 22 maj 2009 12:30

Jag har ingen energi idag, vete sjutton hur jag ska få igång mig, sitter fortfarande i morgonrocken, men det är kanske kroppen som ber mig att coola ner lite.

Spelade in Bind mig, älska mig av Pedro Almodóvar  igår så jag kryper nog ner i soffan, drar en filt över mig och se på den istället.


Sen så kanske.........................energin kommer tillbaka!

 
 
Malin

Malin

22 maj 2009 13:17

Hej igen, kul att "träffas" igen.. Tiden går ju så galet fort. Jag tackade för mig i Ösund och flyttade till Sthm innan skolan var slut för jag fick jobb på MalmöAviation. April 99 började jag flyga för NOVAR och tiden susade iväg och nu har det gått 10 år sen jag började där. Sommaren -07 träffade jag Johan och i sep -07 tog jag tjänstledigt och flyttade med honom till Phuket. Nu är jag mamma ledig men det känns overkligt att börja flyga igen..
Allt på o samma gång. Jag länkar till dig och kollar in när jag hinner. Du passar säkert som handen i handsken på ditt nya jobb, grattis! Kul att ses, kram Malin

http://carlisurin

 
GladaKatarina

GladaKatarina

22 maj 2009 15:05

Såg att den gick på en kanal som herrskapet i Paradiset inte har. Lite synd, den är bra! Mycket nöje! :-)

http://gladakatarina.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards