rocotopeppers

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Mita - 18 maj 2009 23:04

Hemma igen efter en trevlig middag med grabbarna på Gröna Stugan, jag åt en skaldjurssoppa med en saffransaioli och drack en ramlösa till.

Nu ska jag lägga mig en stund på spikmattan innan sömnen tar vid, ska ju upp tidigt.

Natti Natt på er alla!!!


Det var kanske mest jag som snackade..............sådan matte sådan


Av Mita - 18 maj 2009 17:14

Är hemma en snabbis innan jag ska in till Kalmar igen, vi ska träffas vid 18-tiden för att äta middag ihop, jag och mina sju manliga kollegor.

Som ni förstår så blir det mest prat om jobbet, ingen av grabbarna är speciellt pratglada om deras privatliv och då får även jag hålla igen.


Er jag inte hinner med och besöka nu tar jag ikväll när jag kommer hem.


Här har det regnat mest hela dagen, skönt, luften känns mycket bättre och alla färger utomhus ser lite fräschare ut nu när allt pollen försvunnit.


Och efter regn kommer ju solen=)

Av Mita - 18 maj 2009 06:29

Har sovit som en liten prinsessa inatt, lyckades igen att missa slutet på gårdagens film på fyran, ska inte ligga ner och se filmer.

Nej en pinnstol utan ryggstöd skulle nog fungera bättre som filmstol.


Denna vecka är en kortvecka för mig, har tagit ledigt på fredag så då blir jag ledig i fyra hela dagar.....jobb måndag - onsdag..............skönt.


Utanför fönstret är det nu väldigt mörkt, hoppas på regnovädret som utlovats, gärna riktigt busväder.


 Får önska er en skön måndag!!, just ja ikväll ska vi ut med jobbet och äta..nice...

Av Mita - 18 maj 2009 06:29

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards