rocotopeppers

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Mita - 7 maj 2009 21:10

Nu har jag legat i 20 minuter med mitt ansikte på mattan, känner även här att cirkulationen kommer igång, jag kanske blir rynkfri..........knappast!!

Av Mita - 7 maj 2009 19:48

 Till Mofs..helt enkelt fråga om hur det känns att klappa en nakenfis, så tycker jag det känns som en lite fetare och varmare hud, fast jag är ju van av de nakna kineserna.

Frågade Oskar och han berättade att det fanns bara en av alla hans kompisar som tyckte att det var okej att klappa nakisarna de övriga tyckte det var konstigt.

Av Mita - 7 maj 2009 19:22

idag blir det kassler med röd curry och massor av chili samt ris och sallad.


M&M

Av Mita - 7 maj 2009 19:14

Maskrosor och Mördarsniglar...

Idag har jag gått lös i trädgården med min maskros mojäng, har plockat upp ca 100 maskrosor och under nästan varja planta låg det 3-5 mördarsniglar.

Så mördarsniglarna trodde att de kunde gömma sig för mig men icke, nu är jag mördare av sniglar istället....

Av Mita - 7 maj 2009 16:56

Hemma efter jobbet efter en ganska tråkig arbetsdag...

Har varit på en koppel promenad med kineserna, de är ju inte de lättaste att gå i koppel med men det beror enbart på dålig träning av mig och Mannen, Bechamel är okej men Cha-Gall drar omkring som en liten vessla på jakt.

Stannade till vid "min" vanliga stock för att få en pos bild av djuren, mitt i fotograferingen komm en joggare förbi och fick sig en rejäl utskällning av kineserna, jag kopplade hundarna, bad om ursäkt och gick skamsen därifrån.

Så har aldrig mina stora hundar betett sig men då hade de en helt annan uppfostran här hemifrån.


Av Mita - 7 maj 2009 14:38

Fick jag av wiper , jag tackar allra ödmjukast för det..

Av Mita - 7 maj 2009 06:52

Hörde igår på radion att mödomshinnan inte längre finns utan nu heter det slidkrans..

MEN HALLÅ, vadå slidkrans! varför inte kalla det direkt för fittkrans  för det är ju exakt vad det kommer att heta i folkmun, slidkrans, dravvel...

Nej tjejjer, kalla ditt kön för blomman istället och bjud in till en titt på just din blomkrans..;)

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards