rocotopeppers

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Mita - 4 maj 2009 20:48

Nu ska jag snart se Spårlöst och sedan slå in Oskars paket, han blir ju 14 år imorgon..

Det ska bli fantastiskt roligt att se hans min när han får öppna det stora paketet, ni får också se det imorgon.

Ha nu en skön måndagskväll och sov sedan sött...........

Av Mita - 4 maj 2009 18:26

Idag kom den efterlängtade mattan

på posten, jag har placerat den i ett rum som vi kallar Blodcellen, det rummet är anpassat för meditation, en lugn lässtund, lägga tarot och nu avkoppling på Shaktimattan.

Jag har nyss legat i femton minuter och det var en skön smärta och värme som snabbt spred sig över ryggen.

Jag är övertygad om att detta kommer att hjälpa mig att bli fri från min smärta.

Av Mita - 4 maj 2009 06:29

Idag är det ett år sedan jag började blogga, en blandad blogg där jag delar med mig av vardagliga ting, om mitt liv som mamma, maka, dotter, syster, hundägare, husägare och lite till.

Anledningen till att jag började blogga var när Oskar skulle fylla år och han önskade sig en resa till Malmö och Stapelbäddsparken.

Då tänkte jag att eftersom min släkt är spridda över Sverige så kan jag ju dela med mig om vad som händer i vår lilla familj.

Att börja blogga har varit en väldigt positiv upplevelse och jag kommer att fortsätta så länge det känns givande för mig, samt att jag fått en hel massa bloggvänner.

NI ÄR GULD VÄRDA!

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards