rocotopeppers

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Mita - 6 april 2009 20:25

Nu har jag gjort det igen, gått med i en klubb för ett billigt erbjudande och glömt att avboka månadens erbjudande, så typiskt mig..

Fick hem två böcker idag för 389:- som jag aldrig komer att läsa, men det är väl bara att betala och se glad ut.

Och det är inte första gången jag går på detta...........skärpning Mita

Av Mita - 6 april 2009 18:55

Idag har Fabian den förlorade styvsonen landat efter fyrtio dagars äventyr i vida världen, längtar efter att han ska komma fram, landa och att vi ska få höra hur han haft det på sin resa.

Han har varit snäll och skrivit dagbok på nätet så att vi här hemma har kunnat följa honom på resan.

Vilken upplevelse de måste har haft, resmålen de besökt är

-Medan, Sumatra
- Jakarta
- Doha
- Singapore
- Kuta, Bali
- Bali
- Penang
- Yogyakarta
- Langkawi
- Kuala Lumpur


Av Mita - 6 april 2009 18:46

två arbetsdagar kvar sedan ledigt i FEM hela dagar, häftigt.

Sa att jag måste vara ledig på torsdag eftersom vi har en stor sammankomst.

Min chef tittade på mig och frågade om vi skulle ha släktträff =)

Nepp sa jag inte släktträff utan jag ska träffa mina övriga wiccor på Blå Jungfrun, okej sa han med en konstig blick.....

Av Mita - 6 april 2009 18:44

att må så gott idag, det var en riktigt trevlig dag på jobbet och nästan hela gänget var samlade imorse, vi växer...

Har varit ute i trädgården och det fullkommligt exploderar, hinner inte riktigt med känns det som.

Av Mita - 6 april 2009 06:48

Nu har jag ätit mitt kokta ägg och druckit en kopp med grönt skitäckligt the, har suttit och tittat på deklarationen om det inte finns något att dra av förrutom bilresor till och från jobbet.

Får i alla fall tillbaka en liten slant, ska se om jag hittar någon bra avdragssida på nätet.

Ska göra mig i ordning nu för att åka in till jobbet, solen skiner redan på hustaken och det blir nog en fantastisk dag idag.

Måste se om jag kan ta ut en semesterdag på torsdag.


Ha en bra måndag!!!!

Av Mita - 6 april 2009 06:22

har startat, har sovigt väldigt oroligt inatt, vaknat en gång i timmen och tittap på klockan.

Det är kanske resfebern som börjar att visa sig, fast jag ska ju inte så långt,

ska ju bara damma av kvasten och packa kitteln med dess örter.

Sedan är ju jag klar för färd med Blå Jungfrun.

Vem får jag mer se där, dej kanske??

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards