rocotopeppers

Alla inlägg den 1 april 2009

Av Mita - 1 april 2009 18:55

Nu ska jag börja laga dagens middag, det blir en thai inspirerad korvgryta med Panang Curry, cocosgrädde och bambuskott samtJasminris/Quinoa

Av Mita - 1 april 2009 18:50

Lite bilder från min plats på denna jord....vårat hus är från början av 1900 talet och trädgården är på ca 1700 kvadratmeter.....


Av Mita - 1 april 2009 18:27

Jag fattar nada, jag är med i ett hundforum Chinese Crested Forum och har i min presentation skrivit såhär:

Mita heter jag och har två kineser en hane, Bedy'kins Cha-Gall och en tik,
Solen och Vindarnas Bechamel Brulé.
Vi har haft stora hundar innan men blev för två år sedan förälskade i denna fantastiska ras och fick då möjligheten att förvalta dessa två pärlor.
Öland är den plats där vi bor och lever på..


Nu när jag var inne och tittade så står det helt plötsligt såhär:

Mita heter jag och har två skåningar en hane, Bedy'kins Cha-Gall och en kanelbulle,
Solen och Vindarnas Bechamel Brulé.
Vi har haft stora fiskmåsar innan men blev för två år sedan förälskade i denna fantastiska ras och fick då möjligheten att förvalta dessa två pärlor.
Öland är den plats där vi bor och lever på..


Hur blev en kineser SKÅNINGAR, tik en KANELBULLE och hundar FISKMÅSAR.


Det är ju ungen förrutom admin som kan gå in och ändra men till vilket syfte?


Eller kan det kanske vara ett skämta aprillo med mig??? hm...

Av Mita - 1 april 2009 18:25

Är det någon som vet om det går att spara ner sin blogg, tex på hårddisken, det vore ju fantastiskt roligt att kunna göra det.


Av Mita - 1 april 2009 18:21

Blev lurad av Wiper då jag satt och läste hennes blogg, och den var riktigt bra..

Av Mita - 1 april 2009 18:18

Har ni blivit lurade idag då??

Det har inte jag, men jag är så sugen på att hitta på något bra lur till mannen, men kan inte komma på något.

Ett tips från någon kanske?

Av Mita - 1 april 2009 17:50

sol, sol och åter sol...

detta väder passar mig som handsken, har suttit ute på verandan och börjat på en ny bok. Aldrig Fucka Up av Jens Lapidus

Tror faktist att solen tog lite grann i ansiktet.

Det är precis såhär jag vill ha det när jag har det som sämst.


Jag har även varit på DäckRoy och fått bytt bort vinterdäcken mot lite

roligare däck, fick köpa 2 st nya men det är det väl värt.


Tittar runt lite på mina fönster och undrar när fönsterputsaren ska dyka upp!!

Av Mita - 1 april 2009 17:46

SVARA PÅ DETTA:

jag har blivit utmanad av Janet

Svara på frågorna.

-välj ut 4st att utmana.

-Skriv till dem att de är utmanade.

-skriv även till dem som utmanade dig,att du gjort utmaningen.

*Vilken mat äter du ofta?

Torsk, kyckling, färsrätter gärna av lamm, grytor

*När du är på kalas,är du den personen som sitter,eller hjälper du till med att duka av?

Självklart dukar jag av

*var sitter du helst när du bloggar?

vid datorn =)

*Köper du ofta trisslotter?

varannan vecka

*Vilken stad eller land har varit din bästa semester?

Thailand, Phuket

* Vilken TV-kanal tittar du mest på?

trea och fyran

Jag skickar utmaningen vidare till:

De som känner sig manade

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards