rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Tack Janet

Av Mita - 27 mars 2009 10:32

Fick denna Award av Janet

Blev jättejätte glad för den.

En varm kram till dig!

Skickar den vidare till

  • Agneta
  • Ammis
  • Anjasflock
  • Ann
  • Gotland's Anna
  • Ingela
  • Kattis
  • Lilltroll
  • Malou..
  • MissC Ny
  • Naom
  • Scuri
  • Skipper
  • Synne
  • Tins
  • Trollpackan NY!
  • Ulla
  • Wiper
  • Ylle
  • Åsa
  •  
     
    synne

    synne

    27 mars 2009 11:32

    Tack för den vännen.Men har ju ny bloggadd nu.olmikhus.bloggagratis.se. fick starta en ny för barnen inte gillade mitt sätt att skriva.Så nu har dom inte denna blogg add så nu kan jag fortsätta skriva utan problem.Kram Synne

    http://olmikhus.bloggagratis.se

     
    Ingen bild

    synne

    27 mars 2009 11:44

    Det är klar du får.Det är bara till mina ungar som jag inte ska ge add till.KramS

     
    stort och smått

    stort och smått

    27 mars 2009 14:10

    Tack snälla!!! : )
    Alltid lika roligt att bli uppmärksammad! Ha en härlig fredag!

    http://agneta.bloggagratis.se

     
    trollpackan

    trollpackan

    27 mars 2009 17:40

    Tack så jättemycket!*bugar och bockar*
    kramen

    http://www.trollpackan.se

     
    Lilltroll

    Lilltroll

    27 mars 2009 18:06

    Åh, jätteglad blir jag - tack snälla!
    Ha en skön helg - å här friseras inga buskar - det snöar....

    http://lillatrollet.wordpress.com

     
    Ingen bild

    Kattis

    28 mars 2009 00:25

    TACK!!!!

     
    Ann

    Ann

    28 mars 2009 11:02

    Tack så jätte mycket blir så glad(:
    Ha en bra helg
    Kram Ann

    http://ann.bloggagratis.se

     
    Ingen bild

    Ammis

    30 mars 2009 20:26

    Tack snälla du, va glad jag blir, ska genast plocka med mig den.
    Kramelikram på hela dig vännen.

    Från
        Kom ihåg mig
    URL

    Säkerhetskod
       Spamskydd  

    Kommentar

    Av Mita - 3 juni 2015 14:46

    Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

    Av Mita - 24 april 2015 16:05


    Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

    Av Mita - 11 april 2015 09:50

    Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

    Av Mita - 3 april 2015 06:28

    Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

    Av Mita - 1 april 2015 20:05


    Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

    Presentation

    Senaste inläggen

    Fråga mig

    14 besvarade frågor

    Kategorier

    Kalender

    Ti On To Fr
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31
    <<< Mars 2009 >>>

    Tidigare år

    Sök i bloggen

    Arkiv

    Länkar

    RSS

    Besöksstatistik

    Gästboken!


    Skapa flashcards