rocotopeppers

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Mita - 22 mars 2009 20:29

Sitter i soffan och surfar runt lite, har två kineser som ligger limmande mot mig, jag har nog varit saknad i hemmet i helgen.

Ska koka mig en kopp the och njuta av kvällens Beck film.

Imorgon är det nya friska tag, endast sju arbetsdager kvar på denna månad, det är ju fasligt vad tiden går fort.


Trevlig söndagskväll och dröm söta drömmar!

Av Mita - 22 mars 2009 19:28

Nu ska jag ta mig en riktig rundtur hos mina Bloggvänner...

Av Mita - 22 mars 2009 19:00

Skönt att mjölkstockningen släppte och att ni kom hem ordentligt


Av Mita - 22 mars 2009 18:49

På Malmö Central, trött efter en heldag..

Av Mita - 22 mars 2009 18:33

Lite blandade bilder från utställningen, tyvärr så blev de flesta korten urkassa.

Vad är fram och vad är bak???

En ståtlig Varghund

Mycket hund med mycket hår


En snygging, kanske vår nästa ras om mannen får som han vill

Av Mita - 22 mars 2009 18:21

BIR och svensk vinnare blev Prefix Realy Something

Det var 79 stycken ut i ringen, domaren var stenhård, var väldigt noga med att alla tänder skulle vara på plats, så det åkte ut kineser både med blått och gult band.

Tack för att vi inte åkte dit med Bechamel, den lilla tandlösa rackaren =)

jag menar naturligtvis inte helt tandlös, men hon har saknaden av en del...

Det var sura miner både här och där runt om i ringen, och ord som domardjävul, skitdomare m.m hördes.

Bästa hanen i ÖK gruppen kallades för Marzipangris av en annan uppfödare, jag förstår nu varför jag inte vill hålla på med denna typ av bedömningssport.

Nedan Kisen


Av Mita - 22 mars 2009 18:18

Ett stort grattis till Jessica med Pancho som blev Svensk Champion och Svensk Vinnare


Av Mita - 22 mars 2009 18:01

Var uppe med tuppen imorse för att vara på plats vid Mässan senast 08.00, vi kom fram redan vid halv åtta tiden, Oskar släppte vi av vid Stapeln för han skulle ju åka sketeboard under tiden.

Väl inne så gick vi först bort till Dogoringen och träffade lite kända ansikten, Blanco pirata gänget och Karina, efter en stund kom även Kattis  och Jessica. Träffade även Slitz Malin och såg en skymt av Cicci B.

Storslam i ringen gick till Blanco Pirata som plockade hem både BIR och BIM.

Kattis och Versace

Vercace är så lik vår Bellabus, Kattis  snygga Björn Borgsko fick också vara med på bild =)

Karina's Coya

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards