rocotopeppers

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Mita - 19 mars 2009 17:55

På min dagliga turi trädgården fick jag idag syn på denna lila krokus som har kämpat för att få se solen, den har borrat sig igenom ett tjockt blad.




Av Mita - 19 mars 2009 17:37

eller försäljarens dröm?

Kom hem idag och det låg en avi i brevlådan, vad kan det vara, blev min första tanke för jag har inte beställt något annat än vindspelet som kom i förrgår.

Åkte i alla fall och hämtade ut paketet och kom då ihåg att jag var en försäljares dröm istället för i vanliga fall mardrömmen.

Jag hade ju "gått på" säljaren tips om ett bok paket från Livsenergi, jag skulle få fyra fantastiska böcker, två utvecklande dubbel-cd-skivor och en hemlig gåva för endast 90 kronor.

Självklart tackade jag ja till detta fantastiska erbjudande, sen att jag säkert har bundit mig både till det ena och andra  har jag ingen koll på.

I paketet fanns då:

*Vattnets sanna kraft av Masaro Emot

*Den otroliga sanningen av Gordon Smith

*En ny jord, ditt inre syfte av Eckhart Tolle

*En gyllene biljett till livet  av Brendon Burchard

Cd-skivorna var:

*Gå ner i vikt

*Lär dig Reiki Healing

*Helande Meditation

*Mer tid mindre stress

I den hemliga sammets påsen var det två Hematit stenar


Så nu frågar jag mig själv när jag tittar i bokhyllan

-när ska jag ta mig tid att läsa detta och behöver jag verkligen veta sanningen?



Av Mita - 19 mars 2009 06:48

Godmorgon alla bloggers...


Igår passade jag på att ta mig ett fotbad  under tiden som vi tittade på Lie to me, hade laddat med örtsalt och satte mig med fossigarna i bajlan, slog på både värme och vibrationsknappen och vips kom Mårten farande som en liten raket.

Han började sakta att stryka sig lite lätt mot kanterna, det övergick till hårdare och hårdare tag, trodde att han skulle våldta fotbadet.

Okej att det lät som en spinnande katt och gav ifrån sig värme, men det ser ju inte direkt ut som en katthona i höglöp.


Varför gjorde han så måntro????????


Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards