rocotopeppers

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Mita - 9 mars 2009 20:50

vad skönt, nu kan Oskar släppa det och ha trevligt resten av resan.

Nu får jag sluta fjanta!!!!

Av Mita - 9 mars 2009 20:03

nej nu får han snart ta och ringa, jag vill ju höra hur det är och säga att det inte gör något att mobilen är borta.

Jag väntar en halvtimme till sedan ringer jag upp någon lärare istället...

Usch vad jag känner mig hönsig, känner mig tom lite ledsen....


Av Mita - 9 mars 2009 19:46

Visst finns det jobb!

Pratade nyss med min "gamla" arbetskollega som nu har flyttat till Ön, han har sökt tre jobb, på Halltorp, på Hotel Borgholm och på Hotel Skansen.

Och han har fått alla tre, kan det betyda att det är ont om bra kockar på Öland?

Han ville ha råd om vilket han skulle välja, hmmm jag är nog inte rätt person att svara på det.

Det är nästa så att restaurangtarmen börjar att suga......jag hoppas i alla fall att Jonas väljer rätt ställe för sina kunskaper.

Av Mita - 9 mars 2009 17:38

Jag släppte av Oskar imorse vid 6.45 vid skolan, alla var så fyllda av förväntan över resan till Dalarna.

Hoppas verkligen att de får fyra sköna dagar till fjälls.

Hinner inte med än att komma hem från jobbet så får jag ett telefonsamtal från Oskars rektor, han har lyckats med konsten att bli av med mobiltelefonen och resan har ju bara börjat.

Så det var bara att ringa och spärra telefonen så att vi inte får en överraskning när räkningen kommer.

Tur att den är försäkrad så får vi plocka ut en ny när han kommer hem.


Hur ska jag nu nå min lilla prins när han är iväg på sin skidresa??


Av Mita - 9 mars 2009 11:27

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards