rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

Lojal

Av Mita - 29 januari 2009 08:26

är man lojal mot sin arbetsgivare om man kommer till jobbet efter tre dagar i feber och hosta?

är man lojal om man har legat och spytt hela natten och sedan åker till jobbet för att träffa kunder?

Nej det är man inte, man är framförallt oshysst mot sina kollegor, jag har inte lust att bli nedsmittad med någon influensa.

Så håll er hemma sjuklingar, kryp ner, drick något varm och se på en god film istället och till er med magsjuka kan jag rekommendera  hela vitpepperkorn och avslagen coca cola

 
 
Lotta Hellsman

Lotta Hellsman

29 januari 2009 09:17

Du är underbar Mita. Din blogg får mig att vika mig dubbel av skratt ibland.Inte över hur du skriver men utav de bilder som boppar upp i skallen när man läser det du skriver. Ett litet smakprov på min sjuka fantasi: Aldrig ingå några löneförhandlingar utan att ha den avsågade hagelbössan innom bekvämt avstånd. Är man rädd för att bli smittad av magsjukan på jobbet så kan man trösta sig att en natt med Let´s Dans Kitty varit attans så mycket värre! Eller hur? Ha det bäst-Kramar Lotta

http://www.baddads.se

 
Ingen bild

catrin

29 januari 2009 09:46

det är skittaskigt! ett annat ex är de ljushuvuden som tar med sina sjuka barn för de fick ej vara på dagis...nähe...ska de va på jobbet då då ärthjärna!?

 
Ammis

Ammis

29 januari 2009 20:06

Håller med dig, va fasiken ska man till jobbet för när man är sååå dålig o. smitta alla andra.Får man högre lön eller?? Tror knappast det. Usch för alla baciller som figurerar omkring överallt, skulle behöva bada i steriliserings-gel.
God Kväll o. attans fina vovvar.
Tjingeling

http://ammis.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

29 januari 2009 20:43

Jag håller fullständigt med, kräksjuka är bland det värsta jag vet.

Vad söta hundarna är tillsammns!

Ha det gott!

http://tins.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards