rocotopeppers

Alla inlägg under maj 2008

Av Mita - 25 maj 2008 15:29

Idag var vi på en liten utställning här på Öland, Cha-Gall fick 1 med HP.

Han skötte sig inte till 100% men det beror enbart på mig.

Träffade även en uppfödare av kineser som kallade mig oseriös för att jag köpt en frisk och sund hund av en annan uppfödare, denna hundvärld är ta mig f-n inte sann.

Den ene värre än den andre......

Av Mita - 24 maj 2008 08:16

..gick väldigt bra, Cha-Gall visade sin bästa gentlemannasida och vaktade den lilla hela natten.

Båda sov sött i min säng, dagen har börjat med en skål välling...

Av Mita - 23 maj 2008 21:17

Nu har lilltjejjen anlänt, allt har gått jättebra och Cha-Gall har redan börjat att beskydda henne...

Av Mita - 23 maj 2008 06:29

Igår åkte Lilleman på kollo i två vecko, han var glad och verkade inte särsikilt berörd av att lämna oss.Tack till Michelle som tar dig an honom.

Äntligen fredag igen.....kommer att bli en härlig helg med nykommlingen och hundutställning med Cha-Gall.

Av Mita - 22 maj 2008 16:14

Bäst och snygga till sig lite innan Bechamel kommer, eller är vi inte snygga som vi är?

Av Mita - 22 maj 2008 06:50

Har vaknat upp efter en god nattsömn hemma i MIN säng, det var en fröjd att köra över bron igår kväll.

Jag blev väl mött av både hundar, son och man.

Lilleman ska åka på kollo idag i två veckor, och ev stanna där om allt går bra.

Imorgon flyttar Bechamel in, ska bli så spännande att se hur det går.

Foto kommer...

Av Mita - 20 maj 2008 08:26

Tänk vad härligt det är med vakert väder, solen skiner över stockholm idag och de flesta jag mötte på väg till kursen såg ovanligt glada ut.

La en dagstjärna imorse och dagen ser ut att bli lyckad.

Har sovit ganska gott på Scandic i natt så jag känner mig ganska utvilad.

Nu ska jag ladda för en heldag med Visma..

Av Mita - 19 maj 2008 18:23

Efter snart 10 år på Öland så känns det inte ens trevligt att besöka den kungliga huvudstaden. Har fått uppleva morgontrafiken i tunnelbanan och det är absolut inget att eftersträva, nej tacka vet jag Ölandsbron en tidig morgon då solen ligger på.

Har suttit i VismaSpcs utbildning hela dagen så nu blir det en liten promenix i den "friska" storstadsluften.


Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards